بدترین درد !!!!!!!!!! در عشق و تنهایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 614
نویسنده : نوری

یاری اغیار آپاریب ، بختی قومار

نه قالیب یار ، نه دینار منه

اَکدیگیم یرده محبت توخومون

آرتریب غم نِچه خروار منه

خوش گونومده باشیما آند ایچَن

پیس گونومده وریر آزار منه

منی اوز جمعینه سردار بیلَن

آرزیلیر ایندی سر دار منه...

 

گریهگریهگریه

 

 

دگر نيست كه نيست...

روزگاري عاشقم بود دگر نيست كه نيست

 يادي از من در دلش اكنون دگر نيست كه نيست

عشق پاكي بود و يك دنيا صفا در بين ما

اما اكنون اثري از آن همه روزهاي خوب نيست كه نيست

در كنار من تو بودي و فقط عشق تو بود

اما افسوس اثري از تو دگر نيست كه نيست

دست گرمي بود و يك دنيا صفا در دست تو

حلقه اي در دست من بود دگر نيست كه نيست

روزي مي آيد كه برگردي پشيمان نازنين

اما افسوس اثري از من مگر در زير خاك نيست كه نيست

*************************************************************************************

بی تو تمام غصه های دنیا به سرم میزند

 بی تو تمام بی کسی ها به سرم میزند

وجود قلب من فقط برای تو میزند

باز هوای خنده هایت به سرم میزند

رفتی تو از کنارم و من ماندم این نیستی

با جان و دل میخواهمت هرچند که با من نیستی

از دست من رفتی ولی از یاد من هرگز عزیز

خیلی تو را میخواستم اشکی برای من نریز

تو که رفتی شدم تنها میان هق هق بارون

منم رفتم گذر کردم از اون دلبستگی هامون

***************************************************************

 

خیلی دلم تنگه برات خیلی هواتو کردم

 

هوای باشه گفتن و ناز نگاتو کردم

 

هوای قهر وآشتی و بخشیدنات و کردم

 

من هنوزم دوست دارم من که گناه نکردم!

 

عاشق و دل باخته ی تو منم منه دیوونه

 

هوای قلب عاشقم کرده تورو بهونه

 

آروم بگیر اون نمیاد بسه دیگه دیوونه

 

اشک ها ب روی گونه هام میریزه عاشقونه

 

بیا و یک بار دیگه توی چشام نگاه کن

 

بیا و یک بار دیگه اسم منو صدا کن

 

وقتی میای دنیا برام تازه میشه دوباره

 

تنت رو تو آغوش من یه بار دیگه رها کن

 

برو تا که نبینی اشک و بغض و گریه ام را

نرفت از ذهن هنوز لحن صدا و خنده ات را

در این مدت نشد یک بار روم از ذهن و از یادت

چه شد دستان پر مهرش مرا گم کرده در یادت؟

**************************************************************

من دارم با خاطرات وداع تلخی میکنم

دارم با نبودنت تمرین سختی میکنم

من دارم گذشته رو میبوسم میزارم کنار

دفتر خاطراتمم بستم و میزارم کنار

نفرین من پشت سرت میاد سر نمازم

انگاری باز سر نماز خیس شده جانمازم

عاشق شدم گذاشت و رفت شکست دلم چو شیشه

عاشق شدم دوباره باز گفتم این آخریشه

آره دارم با عاشقی تاوان سختی پس میدم

دارم میام تا عشقتو بیارم و پسش بدم

به اون کسی که عشقمو به سادگی فروخته

میگم برو از تو دلم کسی به پات نسوخته

میرم تا سر بزاری روی شونه های یارت

یه قول بده که اسمم دیگه نیاد تو یادت

*************************************

درد و دلام سر میخورن آروم به روی گونه هام

 

فایده نداره گفتنه قصه ی این درد دلام

 

همش میگم به این دلم که یکمی طاقت بیار

 

خسته شدم تموم نشد شب های سخت انتظار

 

داشتن غم توی دلا دیگه یه چیز عادیه

 

دعای مردم از خدا فقط یه چیز مادیه

 

دلتنگی هام تو این شبا نشونه بی قراریمه

 

این که دیگه نبینمت اول بد بیاریمه

 

ساده گذشتن از دلت سخته برام تو این شبا

 

باشه برو منم تورو میسپرمت دست خدا

 

آروم میام کنار تو کنار خاطراتت

 

دستاتو از دور میگیرم آروم میشم با یادت

 

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com